Užíváním našich služeb souhlasíte s používáním souborů cookie, které nám pomáhají při poskytování služeb.

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

KONTAKTY

Nakupia.cz
tel: 722 095 090
info@nakupia.cz

VŠE O NÁKUPU » REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Reklamace či vrácení zboží

 

PRŮBĚH REKLAMACE:

Pokud Vám zboží dojde poškozené nebo se během tříleté záruční doby vyskytne závada, postupujte dle pokynů níže. Jsme připraveni Vám pomoci tak, aby byla reklamace vyřízena IHNED.

1. Obraťte se na nás a to na info@nakupia.cz, či odpovězte na jakýkoliv email co Vám od nás přišel.

2. Navrhneme pro Vás nejrychlejší a nejlepší řešení.

3. V případě nutnosti zaslat nám zboží, Vám proplatíme poštovné směrem k nám.

4. V případě uznání reklamace Vám standardně do 3 dnů zasíláme nové zboží.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 30 DNÍ:

Zboží Vám nevyhovuje, nebo jej potřebujete vyměnit za jiné? V pořádku, rádi Vám vyhovíme.

1. Obraťte se na nás a to na info@nakupia.cz, či odpovězte na jakýkoliv email co Vám od nás přišel.

2. My Vám zašleme všechny potřebné informace pro vrácení zboží.

3. Zašlete nám kopii podacího lístku, na základě kterého Vám rádi proplatíme poštovné směrem k nám.

4. Jakmile k nám zboží dorazí, zkontrolujeme, zda je v pořádku, a obratem Vám vracíme peníze nebo posíláme jiné zboží.

5. Vrácení peněz od obdržení zboží standardně vyřizujeme do 3 pracovních dnů.

 

U nás za zkoušku nic nedáte!

Stačí si jen vybrat a zboží objednat.

Kdykoliv se na nás obraťte pomocí kontaktu ZDE, rádi se Vám budeme věnovat.